موسسه ارتوپدی فنی پایا

کفی طبی مخصوص بارداری

بارداری میتواند یک دوران خاص و جادویی در زندگی یک هر بانویی باشد. تجربه شیرین مادری …
در این زمان تغییرات زیادی در بدن اتفاق می افتد و موضاعات مهم مانند کمردرد، تورم پاها و قوزک‌ها و تغییر در وضعیت بدن چالش اصلی مادران است.خوشبختانه، کفی ،صندل و کفش های بارداری می تواند بسیاری از درد و ناراحتی را برطرف کند. به ویژه کفی های ساخته شده با اسکن پا به صورت شخصی می تواند شما را تا هنگام تولد و بعد از آن راحت و سالم نگه دارد.ما در این نه ماه کنار شما هستیم تا با کمترین میزان درد و به بهترین شکل این دوران را سپری کنید.فراموش نکنید مراقب های دوران بارداری سلامت آینده و میانسالی شما را تضمین میکند.
کلینیک ویژه سلامت پا به عنوان اولین و تخصصی ترین مرکز ساخت کفی  و ،صندل و کفش طبی در استان قم در خدمت شما مادران عزیز میباشد.
کارشناس ارشد ارتوپدی فنی خانم زهرا عبدالحسین پور در خدمت شما سروران میباشد.

کفش طبی در بارداری

باافزایش وزن در دوران حاملگی فشار روی پاشنه پا چند برابر میشود.بخصوص افرادی که قبل از حاملگی دچار خار پاشنه یا مشکلات پا باشند.وجود هرگونه درد و ناراحتی منجر به کاهش سطح فعالیت مادر میشود و افزایش وزن،تورم بیشتر ،مشکلات روحی و… را به دنبال دارد. پس اولین قدم برای کنترل همه شرایط تهیه یک کفی یا کفش طبی  مناسب بوده که میتواند در تسکین درد پا کمک کند. کفی های طبی قوس های پا رامیپوشاند وفشاررا کاهش میدهد.بخصوص درسه ماه سوم باردار فشار برروی کف پا افزایش پیدا میکند.

مزایای استفاده از کفی طبی در بارداری:

  • کاهش درد پا و ساق پا

در دوران بارداری، پاها و پاهای شما بار سنگین وزن اضافی را تحمل می کنند که اغلب منجر به درد در قوس ها و پاشنه های پا می شود. کفی های مخصوص بارداری می توانند بالشتک و حمایت بیشتری را فراهم کنند و درد پا و ساق پا را کاهش دهند.

  • بهبود وضعیت بدن

در دوران بارداری، مرکز ثقل شما جابه جا می شود، که می تواند باعث تغییر وضعیت بدن و ایجاد ناراحتی در کل بدن شما شود. ساپورت های قوس بارداری می توانند با حمایت از پاهای شما، تنظیم صحیح بدن و جلوگیری از درد وضعیت شما را بهبود بخشند.

  • کاهش تورم

مادران باردار معمولا در پاها و مچ پا ورم می کنند که می تواند ناراحت کننده و دردناک باشد. کفی های بارداری می توانند با بهبود گردش خون در پاها به کاهش تورم کمک کنند. آنها می توانند جریان خون بهتری داشته باشند و با حمایت از قوس و پاشنه پا، تورم را کاهش دهند.

  • راحتی بیشتر

نکته مهم این است که کفی های مخصوص بارداری می توانند به شما کمک کنند که روی پای خود بمانید. پوشیدن کفی با حمایت قوس  های پا می تواند به کاهش خستگی و درد پا کمک کند و فعال ماندن و پیاده روی … در دوران بارداری را برای شما آسان تر و راحت تر کند.

کفش طبی مخصوص بارداری

یکی ازمشکلات این دوران نورم پاهای خانوم های باردار و تغییر موقتی سایز پای انهاست که بدلیل افزایش وزن جنین باعث افزایش فشار برروی پاهای مادر ودرنتیجه ورم پا ، از بین رفتن قوس های پا ، فشار های نقطه ای و اسیب به ساختار کف و مچ پا میشود.زمانی که هورمون های مادر دراین دوران تغییر میکند،رباط های پا کمی شل میشود که در این موارد بایداز پاها مراقبت بیشتری شود.رسیک پیچ خوردگی مچ،خارپاشنه و…افزایش می یابد.برای رفع این مشکل  استفاده از کفش طبی مناسب بوده که باعث جلوگیری از آسیب کمر ،پاها،زانو،ستون فقرات دراین دوران حساس میشود .

ویژگی کفش طبی بارداری

  • جنس چرم
  • رویه منعطف
  • قابل تنظیم بودن با چسب
  • کفی طبی مطابق با اسکن
  • ارتفاع پاشنه استاندارد
  • نوع زیره متناسب با شرایط فرق(از لحاظ سختی و نرمی)

کفش طبی ساخته شده به صورت اختصاصی برای هر فرد میتواند بهترین انتخاب باشد. در کلینیک پایا با تنوع بینظر در مدل کفش ها میتوانید یک انتخاب دلچسب و ایمن داشته باشید.بهتر است اولین مراجعه شما در سه ماه اولین بارداری باشد.

 

صندل طبی مخصوص بارداری

جهت مشاوره رایگان با ما درتماس باشید. 09128521408  /02532943673

یا به ادرس قم میدان صدوقی ابتدای عطاران پلاک31 طبقه همکف مراجعه بفرمایید.

 

ترجمه ازhttps://ftlsalesvs.xyz/product_details/24719293.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *